درمقاله پیش رو ضمن تعریف بازاریابی 360، نکات مهم مربوط به پیادهسازی کمپین 360 درجه را در بازاریابی بیان میکنیم. احتمالاً دیده باشید که تبلیغ یک نوشیدنی یا هر محصول دیگر را در تلویزیون میبینید. چند ساعت بعد همان پیام تبلیغاتی را در شبکههای اجتماعی میبینید و یا حتی در فروشگاهها یا خیابان بر روی بیلبورد با همان پیام تبلیغ روبرو میشوید. هر جا میروید آن برند را میبینید. بازاریابی 360 به این معناست که مهم نیست مخاطب کجا باشد. ما او را پیدا میکنیم و پیام تبلیغاتمان را به او میرسانیم.
کمپین بازاریابی 360 درجه، یک کمپین تبلیغاتی کامل است. به بیان ساده کمپین 360 درجه یک کمپین بازاریابی یکپارچه است که تمام ابزارهای تبلیغاتی را با یک هدف و یک پیام تبلیغ به کار میگیرد تا پیام را به بهترین صورت به مخاطب منتقل کند. مهمترین هدف در کمپین 360 درجه برقراری ارتباط با مشتری است.
کمپین 360 درجه برای مخاطب، باعث ایجاد همافزایی میشود. مهم نیست مشتری شما کجاست، در فروشگاه، در فضای شبکههای اجتماعی، در حال جستوجو در اینترنت و یا در خیابان. مشتری ارتباط با برند را تجربه میکند. بنابراین باید تمرکز و توجه بیشتری به پیامهایتان در تبلیغات داشته باشید و مخاطب را بهدرستی راهنمایی کنید.
- این کمپین زمانی مورداستفاده قرار میگیرد که محصولی جدید به بازار عرضه میشود و یا ورژن جدید و بهتری از محصولی قدیمی به بازار عرضه میشود. متناسب با بازار هدفی که برای این محصول جدید در استراتژی بازاریابی در نظر گرفتهشده است، کمپین 360 درجه با پیام خاص آن محصول و جامعه مخاطبین طراحی و اجرا میشود.
- تبلیغات 360 درجه باید از لحاظ بصری و گرافیکی با طراحی بستهبندی محصول، هماهنگ باشد. همه تبلیغات باید دارای ترکیب رنگ مشخص و پیامی یکسان و یا مرتبط باشند.
- محصولاتی که با کمپین 360 درجه معرفی میشوند، الزاماً نباید قیمتهای یکسان داشته باشند. ممکن است سه محصول با ویژگیهایی متفاوت برای افراد متفاوتی ارائهشده باشد و برای هرکدام میتوان قیمتگذاری منحصربهفردی انجام داد.
یک طراح خوب پیدا کنید
مهم است برای پیاده سازی یک کمپین 360 موفق بعد از برناه ریزهای تئوریک و آکادمیک نیازمند یک طرح خوب هستید که قطعا این طرح خوب به دست یک طراح با تجربه در حوزه 360 صورت می پذیرد.
- Ideal design
- Construction Management
- Project & Contract Administration
- LEED Consultation & Implementation
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
مهمترین نوع آزادی این است که آن چیزی باشید که واقعا هستید. شما واقعیت خود را با یک نقش عوض می کنید. شما به معنای خود با یک عمل معامله می کنید. شما توانایی خود را برای احساس کردن رها می کنید و در ازای آن ماسک می زنید. تا زمانی که یک انقلاب شخصی در سطح فردی رخ ندهد، هیچ انقلابی در مقیاس بزرگ وجود ندارد. ابتدا باید در داخل اتفاق بیفتد.
Jim Morrison
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.